Divi-Nation®️/medium consult Praktijk de Zon®️

Praktijk voor mediumschap, hypnotherapie- en trance healing therapie

Medium-consult of Trance healing-sessie:

Mediumschap en Therapeutische Trance Healing Therapie is een mooie, nieuwe en verkwikkende manier om eenduidig bij  de oorzaak van pijn of blokkades te komen, die persoonlijke groei kunnen belemmeren.

Deze overtuigingen, emotionele pijn en/of verdriet, afgesloten gevoelens, vaste patronen en blinde vlekken kunnen direct en nuchter worden achterhaald en inzichtelijk worden gemaakt.

De blokkade(s) of pijn die zijn ontstaan worden onder andere middels  regressiemethodes  ontleed en ontrafeld om getransformeerd te worden, zodat de blokkade kan worden losgelaten.

Zo kan men in een nieuwe energieruimte stappen.

Het loslaten van deze vaak onderdrukte emoties en het aangeven van het zielspad geven ruimte en stroming in lichaam en geest.

Een Medium- en Trance Healing Therapeut kan direct het oorzakelijke probleem van de blokkade(s) aangeven  welke  men mag transformeren zodat het losgelaten kan worden.

De volgende behandelmethodes komen hiervoor in aanmerking:

Medium-consult: reading, channeling,  psychometrie, fotoreading (contact met overleden dierbaren), trance healing therapie

(60 euro per uur)

Methodiek:

• contact met overleden dierbaren channeling)
  • zielscontact en gidsencontact
  • zielsanalyse direct vanuit de Ziel
  • Innerlijk kind- en deelzelven
  • Mediamieke regressiemethoden